Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ




Δευτέρα μεσημέρι και ο αγώνας της καθημερινής επιβίωσης καλά κρατεί.
Σταματάω στο κόκκινο φανάρι στον κόμβο του αεροδρομίου Ηρακλείου για να στρίψω δεξιά προς την εθνική οδό. Ξαφνικά έρχεται πίσω μου μια γκρι κλούβα και μου κορνάρει παρατεταμένα. Στρίβω λίγο δεξιά και με προσπερνά παραβιάζοντας το κόκκινο φανάρι και χωρίς προφανή λόγο.
Κορνάρω κι εγώ με τη σειρά μου βλέποντας με αμηχανία τον Ελληνάρα που ήθελε να νοιώσει ότι είναι υπεράνω εξουσίας καταλύοντας το νόμο του κράτους αφήνοντας πίσω του τα χαζά πρόβατα που υπακούουν, να σταματάει αφού πέρασε το κόκκινο και ανοίγει την πόρτα.
Με μια κίνηση αστραπή από νευρικότητα ξεπροβάλει μια τριχωτή κοιλιά μέσα από ένα ξεκουμπωμένο πουκάμισο και κατεβαίνει ένας μετρίου αναστήματος άνθρωπος (;) μέσα από ένα νέφος καπνού …
Τι θες ρε; Με ρωτά ….άμα είσαι μάγκας έλα να μου πάρεις τις πινακίδες και το δίπλωμα. Και ξανακλείνει την πόρτα μουρμουρώντας … ρε άντε από εκεί ρε @@@@@@@.
Και άντε τωρα εγώ να κοιτάω τον Ελληνάρα να φεύγει και να περιμένω να ανάψει ξανά το πράσινο γιατί ωστόσο το φανάρι είχε ανάψει και είχε σβήσει ….

1 σχόλιο:

  1. ΑΥΤΗ Η ΤΡΙΧΩΤΗ ΚΟΙΛΙΑ,ΠΟΛΥ ΜΕ ΧΑΛΑΣΕ!.....
    ΧΑΧΑΑΧΑΧΑ!ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ..ΜΟΥΡΗ ΕΧΟΥΝ!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή