Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

ΞΕΡΕΙΣ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ;;

Στο εδώλιο καθηγητής στη Ρόδο γιατί έκανε cyber sex με 14χρονη μαθήτριά του

Στο εδώλιο καθηγητής στη Ρόδο γιατί έκανε cyber sex με 14χρονη μαθήτριά του

Οι απίστευτα απρεπείς συνομιλίες ενός καθηγητή στη Ρόδο με 14χρονη μαθήτριά του, που κατέληξαν μέχρι και σε διαδικτυακό σεξ, θα φέρουν τον εκπαιδευτικό στο εδώλιο του κατηγορουμένου.

Ο 37χρονος καθηγητής κατηγορείται για προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας της ανήλικης μαθήτριας και η υπόθεση παραπέμφθηκε σε δίκη, η οποία θα γίνει τον Οκτώβριο. 


Το περιστατικό συνέβη το 2012, όταν η τότε 14χρονη μαθήτρια της Α' Γυμνασίου είχε γίνει «φίλη» στο Facebook με τον 37χρονο καθηγητή της και τον πολιορκούσε. Αυτός, σύμφωνα με το dimokratiki.gr, αν και ήταν διστακτικός, την άφηνε να του εξομολογείται τις ερωτικές επιθυμίες της και μάλιστα δεν δίστασε να προβεί σε cyber sex μαζί της. Η κοπέλα όμως άρχισε να γίνεται φορτική, με τον καθηγητή να αντιλαμβάνεται ότι ήταν αποφασισμένη για όλα, ακόμη και να ενημερώσει τους πάντες για το τι συνέβαινε μεταξύ τους.

Λίγες μέρες αργότερα, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου κάλεσε σε απολογία τον καθηγητή. Από τις συνομιλίες που είχε με την ανήλικη προέκυψε ότι ο εκπαιδευτικός χρησιμοποίησε ανοίκειες και απρεπείς εκφράσεις κατά της ηθικής υπόστασης και αιδούς της μαθήτριας, ενώ ανέχτηκε από την 14χρονη εκφράσεις ανεπίτρεπτου ηθικού περιεχομένου που δεν συνάδουν με το ήθος του λειτουργήματος του. Ο φάκελος κοινοποιήθηκε στην εισαγγελία Πλημμελειοδικών Ρόδου, η οποία παρήγγειλε ποινική προκαταρκτική εξέταση.

Ενώπιον του Πρωτοβάθμιου Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ο 37χρονος επισήμανε ότι οι περιβόητες συνομιλίες έγιναν σε μια στιγμή αδυναμίας, διαβεβαίωσε ότι έχει μετανοήσει ενώ στο πλαίσιο της ποινικής έρευνας, που διεξήχθη, ισχυρίστηκε ότι ποτέ δεν προχώρησε σε ασελγείς χειρονομίες ή προτάσεις. Υποστήριξε, ακόμη, ότι τέτοιες προτάσεις έγιναν από την πλευρά της 14χρονης και συναντούσαν την σθεναρή αντίδρασή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου