Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Ο ΚΥΡ ΜΕΝΙΟΣ ΤΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ

 Ο ΜΕΝΙΟΣ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ

  • 165
     



Ο ΜΕΝΙΟΣ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ
Την Παρασκευή πήγα στην εφορία της Γλυφάδας για να πάρω ένα έντυπο φορολογικής δήλωσης.  Στο γραφεί ο του εισοδήματος όπως έμπαινα έβγαινε ένα κύριος ο οποίος με ρώτησε που πάω. Εγώ φυσικά του απήντησα, και  εκείνος μου είπε φύγετε κυρία μου δεν έχουμε έντυπα ελάτε από ……
βδομάδα. Το ύφος ήταν σαράντα καρατίων και άκρως απαξιωτικό.  Εγώ επειδή δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι ολόκληρη εφορία δεν είχε έντυπα πήγα στον Διευθυντή ο οποίος δεν είχε ιδέα ότι δεν υπήρχαν έντυπα και μάλιστα πήρε τηλέφωνο την προϊσταμένη να μου δώσει.  Το περίεργο ήταν ότι επέμενε ότι στο εισόδημα δεν υπηρετεί άνδρας υπάλληλος.  Εγώ επειδή σκέφτηκα ότι τρελή  δεν είμαι πήγα και ρώτησα ποιος είναι ο υπάλληλος.  Η απάντηση …. Ο ΜΕΝΙΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ.  Αχ κύριε Διευθυντά της Εφορίας Γλυφάδας νομίζεις ότι εσύ κάνεις κουμάντο στην Εφορία? Όχι ο Μένιος κάνει κουμάντο.  Και  Μένιοι υπάρχουν παντού.  Γι αυτό τίποτε δεν πάει μπροστά σε αυτήν την χώρα .  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου