Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

ΓΑΪΔΟΥΡΙ ΤΖΙΠΑΤΟ

Λάβαμε από αναγνώστριά μας την παρακάτω επιστολή:
"Ηλιόλουστο μεσημέρι στη τόσο αγαπημένη μου πόλη κι είπα κι εγώ να κατέβω για μια σοκολατίτσα.
Τι το ήθελα;
Φτάνω στη παραλιακή και βλέπω τον "κάφρο" να έχει παρκάρει πάνω στο κυκλικό.
Έλεος ... θέλησα να φωνάξω αλλά ο "κύριος" (λέμε τώρα) είχε αφήσει τη τζιπάρα του και κάπου γύρναγε.
Το φοβερό της υπόθεσης ... Στα 30 μέτρα είναι το δημοτικό πάρκινγκ!
Αλήθεια οδηγέ, αφού έχεις λεφτά για τζιπ και βενζίνη μήπως δεν έχεις για το πάρκινγκ; Αλλά και να μην έχεις ... εκεί βρήκες να παρκάρεις;
Χωρίς καμία τύψη, φρόντισα κι εγώ να ειδοποιήσω το περιπολικό που περνούσε εκείνη την ώρα από τον πάνω δρόμο και καθόλου δε μετανιώνω για τη πράξη μου.
Δύο ώρες αργότερα, πέρασα ξανά και το αμάξι δεν ήταν εκεί. Δε ξέρω αν ο τζιπάτος "κύριος" το είχε πάρει και είχε φύγει ή του το είχε πάρει η αστυνομία αλλά, σίγουρα, εγώ εύχομαι το δεύτερο".
Μια αγανακτισμένη και άκρως συγχυσμένη που τόσο αγαπά το Ηράκλειο και τόσο απεχθάνεται αυτούς τους "κυρίους" που νομίζουν ότι η πόλη μας και οι δρόμοι της (και τα κυκλικά της) τους ανήκουν!

Πηγή :
http://www.cretalive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου