Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ



Καταγγελία για ασέλγεια εκπαιδευτικού στο Λασίθι σε ανήλικη 


Οδυνηρές μνήμες από την υπόθεση του παιδεραστή-καθηγητή Νίκου Σειραγάκη που συγκλόνισε την μικρή κοινωνία του Ρεθύμνου ξύπνησε σήμερα η επώνυμη καταγγελία μιας 25χρονης κοπέλας απο το Λασίθι ότι εκπαιδευτικός της περιοχής είχε ασελγήσει σε βάρος της όταν ήταν 14 ετών.
Η καταγγελία έγινε στον αέρα ραδιοφωνικής εκπομπής στο σταθμό Ηχώ ενώ σύμφωνα με ενημέρωση του Flashnews.gr από την Αστυνομική Διεύθυνση Λασιθίου,  η 25χρονη έκανε και επίσημη καταγγελία για τον εφιάλτη που ισχυρίζεται ότι έζησε στα χέρια του εκπαιδευτικού.
Όπως εξομολογήθηκε η ενήλικη πλέον κοπέλα στο σταθμό ΗΧΩNEWS
"Όλος ο κόσμος γνωρίζει ποιος είναι ο κύριος.... και τι λέγεται γι' αυτόν. Ειμαι 25 χρονων εχω τελειωσει το πανεπιστήμιο και προσπαθώ να σταθώ στα πόδια μου γιατί αυτός ο άνθρωπος για μένα είναι καταστροφέας ζωών και παιδικών ψυχών.
O κυριος αυτός βάζει σαν βιτρίνα την οικογένεια του, τα παιδιά του και λέει ότι είναι κύριος και έντιμος. Εγώ λοιπόν είμαι εδώ για να πω την δική μου αλήθεια και να ακούσει ο κόσμος ποιος ειναι ο άνθρωπος αυτός που έχει καταστρέψει εμένα και έχει ασελγήσει και σε άλλα παιδιά και τον προκαλώ αν λέω ψέμματα να καταφερθεί εναντίον μου στο αστυνομικό τμήμα Ιεράπετρας.
Όταν ήμουν 13 στα 14 ο άνθρωπος αυτός με έβαλε στα αποδυτήρια του σταδίου Ιεράπετρας και ασέλγησε σε βάρος μου παρά φύση αρχικά για να μην μπορώ να αποδείξω οτι δεν είμαι παρθένα. Έπειτα μου ασκούσε καθημερινά ψυχολογική πίεση και μου έλεγε οτι είναι φυσιολογικά αυτό να συμβαινει μεταξύ μιας αθλήτριας και του προπονητή της. Μου έλεγε οτι μ΄αγαπάει, και οτι θα με βοηθήσει στις επιδόσεις μου και άλλες δικαιολογίες".
Να σημειωθεί ότι πληροφορίες που έκαναν λόγο ότι η Εισαγγελέας Λασιθίου ζήτησε την επίδοση του υλικού καθώς για την εν λόγω υπόθεση υπάρχει σχηματισμένη δικογραφία απο το 2005, διαψεύδονται από την Αστυνομική Διεύθυνση Λασιθίου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου