75.000 ξόδεψε η κ. Κεφαλογιάννη για να μας ρεζιλέψει με το (θλιβερό) βίντεο στο Λονδίνο...
Το πρώτο δείγμα δουλειάς της κ. Όλγας Κεφαλογιάννη, θα έπρεπε να είναι και το τελευταίο.
Το video που αναρτήθηκε ως πρώτη καμπάνια για την Ελλάδα είναι επιεικώς αισχρό από κάθε άποψη.
Επαγγελματικά και αισθητικά είναι θλιβερό:
Κρατά 4 ολόκληρα λεπτά - για να γίνει κάτι viral δεν μπορεί να έχει διάρκεια πάνω από 1 λεπτό.
Δεν έχει κλιμάκωση- επι 4 λεπτά βλέπουμε κάτι τύπους να χορεύουν κάνοντας τις ίδιες κι απαράλλακτες φιγούρες υπό τους ήχους κακής μουσικής ή παρωχημένης.
Tο flash mob για να πετύχει δεν αρκεί να βάλεις 200 τύπους να χορεύουν μπροστά σε μια σταθερή κάμερα, προϋπόθεση είναι να μπουν και άλλοι, οι περαστικοί στο χαπενινγκ. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν συνέβη ούτε ήταν και στις προθέσεις τους. Επιπλέον, δεν είχε καθόλου κόσμο από περαστικούς.
Εξίσου εγκληματικό είναι ότι εμφανίζεται η ίδια η Κεφαλογιαννη 2 ολόκληρες φορές στο video. Αυτό δεν έχει ματαγίνει, να εμφανίζεται ο CEO σε flashmob!
Το κορυφαίο: το όλο event γίνεται στο southbank του Λονδίνου! Πως διαφημίζεται αλήθεια η Ελλάδα με πλάνα άλλης χώρας;;;
Ως μήνυμα που προσπαθεί να στείλει είναι τραγικό. Όλοι γνωρίζουν τη δοκιμασία που περνά η πατρίδα μας αντί να δείξουμε τη θετική όψη της Ελλάδας, δείχνουμε κάτι χαζοχαρούμενους να χορεύουν σε ρυθμούς βλαχόποπ, δίχως καμία συνείδηση της κατάστασης. Ο απόλυτος επαρχιωτισμός.
Για αυτή τη ξεφτίλα πληρώσαμε 59.520 για την μετακίνηση των 200 (!) χορευτών και την επιμέλεια της δουλειάς συν 12.500 ευρώ για το drink που ακολούθησε ΟΧΟ ΤΟWER Restaurant για τις δημόσιες σχέσεις της κ. Κεφαλογιάννη. Σύνολο 75.000 ευρω!!! Την παραγωγή ανέλαβε η SPORTCEL. Δείτε στην Διαύγεια.
75.000 ξόδεψε η κ. Κεφαλογιάννη για να ρεζιλέψει τη χώρα μας! Θα παραμείνει στη θέση της για να μας φεσώσει κι άλλο;
Μια σωστή καμπάνια για την Ελλάδα είναι ζήτημα ζωής και θανάτου στην κατάσταση του είμαστε. Και είναι σαφές που η Όλγα ΔΕΝ μπορεί να την κάνει. Ας πάει σπίτι της κι ας αναλάβει έστω ο Αβραμόπουλος. Κάτι περισσότερο σκαμπάζει.
Αν θέλανε να κάνουν κάτι, ας κάνανε με πολύ λιγότερα χρήματα μια παγκόσμια εκστρατεία για την αλλαγή των αρνητικών στερεοτύπων για τη χώρα μας.
Επαγγελματικά και αισθητικά είναι θλιβερό:
Κρατά 4 ολόκληρα λεπτά - για να γίνει κάτι viral δεν μπορεί να έχει διάρκεια πάνω από 1 λεπτό.
Δεν έχει κλιμάκωση- επι 4 λεπτά βλέπουμε κάτι τύπους να χορεύουν κάνοντας τις ίδιες κι απαράλλακτες φιγούρες υπό τους ήχους κακής μουσικής ή παρωχημένης.
Tο flash mob για να πετύχει δεν αρκεί να βάλεις 200 τύπους να χορεύουν μπροστά σε μια σταθερή κάμερα, προϋπόθεση είναι να μπουν και άλλοι, οι περαστικοί στο χαπενινγκ. Κάτι τέτοιο φυσικά δεν συνέβη ούτε ήταν και στις προθέσεις τους. Επιπλέον, δεν είχε καθόλου κόσμο από περαστικούς.
Εξίσου εγκληματικό είναι ότι εμφανίζεται η ίδια η Κεφαλογιαννη 2 ολόκληρες φορές στο video. Αυτό δεν έχει ματαγίνει, να εμφανίζεται ο CEO σε flashmob!
Το κορυφαίο: το όλο event γίνεται στο southbank του Λονδίνου! Πως διαφημίζεται αλήθεια η Ελλάδα με πλάνα άλλης χώρας;;;
Ως μήνυμα που προσπαθεί να στείλει είναι τραγικό. Όλοι γνωρίζουν τη δοκιμασία που περνά η πατρίδα μας αντί να δείξουμε τη θετική όψη της Ελλάδας, δείχνουμε κάτι χαζοχαρούμενους να χορεύουν σε ρυθμούς βλαχόποπ, δίχως καμία συνείδηση της κατάστασης. Ο απόλυτος επαρχιωτισμός.
Για αυτή τη ξεφτίλα πληρώσαμε 59.520 για την μετακίνηση των 200 (!) χορευτών και την επιμέλεια της δουλειάς συν 12.500 ευρώ για το drink που ακολούθησε ΟΧΟ ΤΟWER Restaurant για τις δημόσιες σχέσεις της κ. Κεφαλογιάννη. Σύνολο 75.000 ευρω!!! Την παραγωγή ανέλαβε η SPORTCEL. Δείτε στην Διαύγεια.
75.000 ξόδεψε η κ. Κεφαλογιάννη για να ρεζιλέψει τη χώρα μας! Θα παραμείνει στη θέση της για να μας φεσώσει κι άλλο;
Μια σωστή καμπάνια για την Ελλάδα είναι ζήτημα ζωής και θανάτου στην κατάσταση του είμαστε. Και είναι σαφές που η Όλγα ΔΕΝ μπορεί να την κάνει. Ας πάει σπίτι της κι ας αναλάβει έστω ο Αβραμόπουλος. Κάτι περισσότερο σκαμπάζει.
Αν θέλανε να κάνουν κάτι, ας κάνανε με πολύ λιγότερα χρήματα μια παγκόσμια εκστρατεία για την αλλαγή των αρνητικών στερεοτύπων για τη χώρα μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου