Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΕΝΑΣ ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΣΕ SONY !



Καλημέρα αγαπητοί Gaidouristas


Κατά τη χτεσινή μου βόλτα από το σπίτι μου προς το πάρκο Γεωργιάδη και ενώ ήμασταν στο πεζοδρόμιο της λεωφόρου Δημοκρατίας ξαφνικά είδαμε ένα ασυνείδητο γάιδαρο να έχει παρκάρει στη ράμπα αναπήρων και να ανακόπτει το κατέβασμα.
Ευτυχώς ήμουν παρέα με ένα φίλο μου που με βοήθησε να κατέβω λίγο παραπάνω και από την πλαϊνή πλευρά του πεζοδρομίου, κάτι που θα ήταν αδύνατο αν ήμουνα μόνος μου, καθώς όπως και εσείς βλέπετε είναι αδύνατη η προσπέλαση από αυτό το σημείο ακόμα και για κάποιο υγιή άνθρωπο.
Είμαι και εγώ ένας άνθρωπος που έστω και για λίγο καιρό μετακινούμαι με αναπηρικό καροτσάκι εξ’ αιτίας ενός ατυχήματος, και ανακαλύπτω καθημερινά πόσο δύσκολη είναι αυτή η πόλη για όσους κινούνται όπως εγώ και περισσότερο φταίξιμο έχουν οι άνθρωποι.
Σας ευχαριστώ και ελπίζω να δημοσιεύσετε το email μου μήπως και γίνει παράδειγμα προς αποφυγήν για πολλούς.

Σημείωση Gaidouristas
Ευχαριστούμε το φίλο μας Κ. Π. για την όμορφη φωτογραφία του γαϊδουριού που μας έστειλε. Ελπίζουμε κι εμείς να γίνει παράδειγμα για πολλούς συνανθρώπους μας που καθημερινά μας κάνουν τη ζωή δύσκολη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου