Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

ΑΝΩΜΑΛΑ ΚΑΙ ΑΡΡΩΣΤΑ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ

Η απόλυτη φρίκη στη Ρόδο: Πατριός βίαζε την 14χρονη κόρη του -Συμμετείχε και η μητέρα της



Η απόλυτη φρίκη στη Ρόδο: Πατριός βίαζε την 14χρονη κόρη του -Συμμετείχε και η μητέρα της

Φρίκη που ξεπερνά και την πιο αρρωστημένη φαντασία προκαλεί η υπόθεση του βιασμού νεαρής κοπέλας από τον πατριό της με τη συμμετοχή της μητέρας της και της οποίας ο φάκελος ξανανοίγει καθώς ξεκινά η πρωτοβάθμια δίκη.
Η εφημερίδα «Espresso» φέρνει στο φως, πέντε χρόνια μετά, λεπτομέρειες σοκ από τη δικογραφία της πρωτοφανούς ιστορίας που είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο.

Το σπίτι της 14χρονης τότε (19 ετών σήμερα) νεαρής μετατράπηκε σε κολαστήριο, όταν μετά το διαζύγιο των γονιών της. Τότε, η μητέρα της αποφάσισε να βάλει στο σπίτι όπου έμενε με την κόρη της και τους δυο γιους της, τον 47χρονο εραστή της.
Ολα ξεκίνησαν την ημέρα που γινόταν 14 ετών.  «Γινόμουν 14 και με είχαν βγάλει η μαμά μου και ο φίλος της για φαγητό. Κάποια στιγμή έφυγε η μαμά μου από το τραπέζι και πήγε στην τουαλέτα. Τότε ο φίλος της μητέρας μου,  μου είπε: "Αύριο θα έρθεις στο κρεβάτι μας, έχω συνεννοηθεί με τη μαμά σου».


Τα όσα κατέθεσε για τα όσα ακολούθησαν προκαλούν σοκ: «Ημουν στο δωμάτιό μου και ήρθε η μητέρα μου και με φώναξε και μου είπε: O φίλος μου σε περιμένει, πήγαινε μέσα στο δωμάτιο. Ο φίλος της μητέρας μου ήταν γυμνός και μπήκε μέσα και η μαμά μου. Εγώ είχα σαστίσει, δεν ήξερα τι να κάνω και η μητέρα μου, μου είπε: Kάθισε να μάθεις, να δεις πως είναι. Μου είπε επίσης να ξαπλώσω και να βγάλω το παντελόνι μου. Μετά αυτός με πίεζε ασκώντας μου πίεση να βάλει το όργανό του μέσα μου. Εγώ έκλαιγα και φώναζα και έλεγα: Δεν θέλω, θέλω να φύγω και τότε η μητέρα μου είπε: Άστην, ίσως να ντρέπεται επειδή είμαι εγώ μπροστά. Με χάιδευε, με φιλούσε στο στόμα και στο στήθος και σιγά σιγά κατέβαινε προς τα κάτω κι ενώ εγώ του έλεγα ότι δεν θέλω, αυτός μου κατέβασε το εσώρουχό μου χωρίς να μου το βγάλει και μπήκε μέσα μου», αναγράφεται στη δικογραφία, σύμφωνα με το δημοσίευμα της Espresso.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στη δικογραφία στις ερωτικές συνευρέσεις ήταν πάντα παρούσα και η μητέρα.«Τη φώναζε αυτός και μας έκανε ταυτόχρονα έρωτα. Εγώ δεν ήθελα, με την ίδια να μου απαντά: ''Κάθισε να μάθεις..Η μητέρα μου απλώς κοιτούσε και ήταν και εκείνη γυμνή», ανέφερε χαρακτηριστικά προσθέτοντας πως η μητέρα της έπαιρνε πάντα το μέρος του συντρόφου της. «Οταν αντιστεκόμουν μου φώναζε: ''Εντάξει αφού δεν θέλεις θα καθίσεις μόνη σου στο δωμάτιο και ούτε θα τρως και ούτε θα σου πλένω τα ρούχα για μια εβδομάδα», την απειλούσε η μητέρα της σύμφωνα με τη δικογραφία.

Σύμφωνα με την κοπέλα το μαρτύριο της συνεχίστηκε για τέσσερα χρόνια, μέχρι το Νοέμβριο του 2013, όταν και έσπασε τη σιωπή της, παρά τις απειλές που της είχε εξαπολύσει ο πατρίος της όταν τον ενημέρωσε ότι θα τα πει όλα. «Αρχισε να με απειλεί, λέγοντάς μου ότι θα με σκοτώσει, ότι θα μου βγάλει τα έντερα και θα μου τα δώσει να τα φάω και πολλές φορές με πλησίαζε με ένα σουγιά (και καλά για πλάκα) τον ακουμπούσε στην κοιλιά μου και με τρυπούσε», σημειώνει η νεαρή κοπέλα.

Το κορίτσι, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ήταν πολύ απόμακρη στους φίλους της στο σχολείο. Μια συμμαθήτριά της, αντιλήφθηκε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά στο σπίτι της και την παρότρυνε να μιλήσει, μέχρι την ημέρα που η Τ.Χ. αποφάσισε να καταγγείλει τα πάντα στο Αστυνομικό Τμήμα Αρχαγγέλου.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου