Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΣΤΙΣ Δ.Ο.Υ.



Κυκλοφορεί εδώ και καιρό ένα σούσουρο ότι η Α ΔΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
έχει βγει η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΔΟΥ σε όλη την Ελλάδα.
Ίσως είχαν κάποιο διαγωνισμό μεταξύ τους για το ποιοί υπάλληλοι
είναι πιο τεμπέληδες και βγήκαν πρώτοι.
Έχω συχνή επικοινωνία - τηλεφωνική και προσωπική - λόγω
της δουλειάς μου και οι υπάλληλοι - με ελάχιστες εξαιρέσεις -
είναι ΤΡΑ ΓΙ ΚΟΙ.
Δεν θα ξεχάσω μια φορά που είχα επισκεφθεί ένα τμήμα της ανωτέρω ΔΟΥ
και μπαίνοντας στο χώρο εργασίας, προτού καν μιλήσω σε κανένα υπάλληλο,
με βλέπει μια υπάλληλος η οποία είχε κάτι χαρτιά μπροστά της και
έγραφε και με κοιτάζει φευγάτα και μου λέει "Οχι κύριε σε μένα, έχω
δουλειά, πηγαιντε σε άλλον".  Ούτε πρόλαβα να της πω τίποτα.

Άλλη φορά πηγαίνω σε άλλο τμήμα ώρα 12,15.
Μια υπάλληλος εξυπηρετούσε κάποιον κύριο.
Με το που με βλέπει μου λέει "μα τέτοια ώρα έρχεστε που κλείνουμε;
Παναγία μου"
Της λέω "καλά 12,15 κλείνετε;"
Μου απαντάει "έχουμε και άλλες δουλειές"
Μετά από λίγο χτυπάει το τηλέφωνο και μου λέει "να, δεν βλέπετε, χτυπάει και το τηλέφωνο"
ΑΑΑΑΑΑΑ ΘΑ ΦΡΙΚΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩ

Σημείωση ομάδας Gaidouristas
Ευχαριστούμε το φίλο μας Π. Ρ. για το e-mail που μας έστειλε.
Το δημοσιεύουμε αυτούσιο έστω και λίγο καθυστερημένα.
Περιμένουμε και τη δικιά σας βοήθεια για την ανάδειξη κάθε γαϊδουριού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου