Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΓΑΪΔΟΥΡΙΩΝ !!

Καταγγελία 50χρονης απολυμένης: «Το αφεντικό μου, μου είπε κάνεις έκτρωση ή φεύγεις» [βίντεο]

Ο Γολγοθάς μιας 50χρονης άνεργης και πολύτεκνης: Μου είπαν κάνε έκτρωση ή απολύεσαι!

Έναν Γολγοθά ανεβαίνει μια 50χρονη άνεργη μητέρα, η οποία αδυνατεί να καλύψει ακόμη και τις βασικές ανάγκες των παιδιών της. Η μοναδική της βοήθεια η διανομή τροφίμων και ρουχισμού από φιλανθρωπικό οργανισμό στο Γαλάτσι.


«Όταν είναι 13 ετών, πάει γυμνάσιο, ο συμμαθητής τρώει και εκείνο δεν έχει κολατσιό και μου λέει "μαμά, τι θα φάω σχολείο, θα είμαι νηστικός;" ή όταν ξυπνάει το μικρό και λέει "μαμά, νουνού" είναι δύσκολο να του πεις δεν έχω» εξομολογείται η κυρία Ευγενία στην κάμερα του STAR.

Τέσσερα παιδιά στα όρια της φτώχιας και μια 50χρονη άνεργη μητέρα που δίνει κάθε μέρα μάχη για να τους εξασφαλίσει φαγητό... Μια άνιση μάχη, όπως περιγράφει η ίδια: «Είμαι άνεργη 16 μήνες. Εργαζόμουν πωλήτρια σε κατάστημα σε Κυψέλη. Με απέλυσαν γιατί έκανα τέταρτο παιδί, δεν ήθελαν για να μην αυξηθεί ο μισθός μου. Μου είπαν ή κάνεις έκτρωση ή σε απολύουμε»!

Από τότε δεν μπορεί να βρει δουλειά, πέρα από κάποια μεροκάματα περιστασιακά. Η Ευγενία παίρνει οικογενειακό επίδομα, 67 ευρώ το μήνα, ενώ οι λογαριασμοί ρεύματος είναι απλήρωτοι εδώ και ένα χρόνοι...

Τη συναντήσαμε στο φιλανθρωπικό οργανισμό «Θεόφιλος» στο Γαλάτσι. Διακόσιες οικογένειες έρχονται εδώ μια φορά την εβδομάδα για να πάρουν γάλα, ψωμί, καμιά φορά και λίγο κρέας, όπως μας λένε. 200 οικογένειες στα όρια της εξαθλίωσης, χτυπημένες από την οικονομική κρίση. Βρίσκουν εδώ μια ανθρώπινη αγκαλιά για να τους απαλύνει τον πόνο και -στο μέτρο του δυνατού- να τους βοηθήσει με τα προβλήματά τους…

Δείτε το βίντεο εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου