Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

ΤΙ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΡΕ ΑΡΡΩΣΤΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙ ;

Εκτέλεσαν την σκυλίτσα του εξ επαφής

Ο Μάνωλης Νηστικάκης σήμερα βρήκε την σκυλίτσα του - ένα Λαμπραντόρ εφτά ετών - πυροβολημένη εξ επαφής στο κτήμα που έχει στο Ηράκλειο της Κρήτης. Το ζώο, που το βλέπετε στη φωτογραφία να κείτεται νεκρό, είναι άλλο ένα θύμα της αγριότητας των ανθρώπων οι οποίοι και στην Κρήτη αλλά και παντού στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν κυρίως τα σκυλιά αδέσποτα ή μη ως μιάσματα.

Ο κ. Νηστικάκης γράφει γι’ αυτή την απώλεια στην προσωπική του σελίδα στο facebook: «Η θλίψη μου είναι μεγάλη... προσπαθώ να γράψω και τα χέρια μου τρέμουν... η οργή μου δεν περιγράφετε... όλη η οικογένεια, είναι σε πένθος βαρύ... μου σκότωσες ό,τι πολυτιμότερο είχα... σκότωσες ό,τι πιο μεγαλειώδες και αθώο υπήρχε σε αυτόν τον πλανήτη... Ένα πράγμα μόνο θα πω... ΕΓΩ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΣΕ ΒΡΏ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΧΕΡΙΑ!!!!».
Αν και ο πόνος και η οργή εκείνου που χάνει έτσι ένα μέλος της οικογένειας του - γιατί έτσι νιώθουν εκείνοι που είναι ουσιαστικά φιλόζωοι - είναι απολύτως δικαιολογημένα συναισθήματα και αντιδράσεις, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι η αυτοδικία για κανενός είδους έγκλημα δεν αποτελεί λύση.

Το να πάρουμε τον νόμο στα χέρια μας φαίνεται εύκολο αλλά ουσιαστικά οδηγεί σ’ έναν νέο κύκλο βίας που ποτέ δεν τελειώνει. Άλλωστε αν γίνεις ίδιος με το τέρας που καταδιώκεις είναι βέβαιο ότι έχεις απολέσει και το δίκαιο σου και την ανωτερότητα σου και την φιλευσπλαχνία σου.

Μόνη λύση είναι η παραδειγματική τιμωρία βάσει της νομοθεσίας που ισχύει στην Ελλάδα. Ο νόμος 4039/2012 προβλέπει μεγάλες ποινές φυλάκισης και τσουχτερά χρηματικά πρόστιμα για τις υποθέσεις ζωοκτονίας και βασανισμού των βιολογικών μας εταίρων. Δυστυχώς όμως οι δικαστές ακόμα διστάζουν να επιβάλλουν βαριές ποινές, που σίγουρα θα λειτουργούσαν ως παράδειγμα για όλους εκείνους που θεωρούν ότι μπορούν να σκοτώνουν τα ζώα ανενόχλητοι.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου