Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΣΤΑ ΜΑΛΑΚΑ


Στα "μαλακά" εκπαιδευτικοί που κατηγορήθηκαν για πλαστογραφία, διακίνηση παιδικής πορνογραφίας κλπ-ΠΟΙΝΕΣ "ΧΑΔΙ" 

 

Το esos δημοσιεύει περιπτώσεις εκπαιδευτικών που κατηγορήθηκαν 'οτι έχουν παρανομήσει , αλλά  το υπουργείο Παιδείας τους έχει επιβάλει μικρές τιμωρίες. Κι όμως οι γονείς αγνοούν ποιοι είναι αυτοί οι εκπαιδευτικοί.(σ.σ.Φυσικά αυτές οι λίγες περιπτώσεις δεν αφορούν  το σύνολο του εκπαιδευτικού κόσμου που με μεράκι και παρά τις αντίξοες συνθήκες κάνουν τη δουλειά τους και μοχθούν για τα παιδιά, αλλά πρόκειται για μεμονωμένες υποθέσεις στην εκπαίδευση).
Τα τελευταία «κρούσματα» πλαστογραφιών πτυχίων,και μια σειρά άλλων παρανομιών από λειτουργούς-εκπαιδευτικούς επαναφέρει την απαίτηση της κοινωνίας να δημοσιοποιούνται τα ονόματα αμέσως και όχι να καλύπτονται από το υπ. Παιδείας, όπως έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα.
Η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου μαζί με τη σημερινή εντολή για άμεση αντιμετώπιση των περιστατικών επίορκων εκπαιδευτικών θα πρέπει να εκδώσει μια δεύτερη απόφαση με την οποία να δημοσιοποιούνται τα ονόματα των εκπαιδευτικών που εμπλέκονται σε παράνομες πράξεις , όπως πλαστογραφία, ναρκωτικά, παιδική πορνογραφία κλπ.
Δυστυχώς κανείς υπουργός δεν το έπραξε μέχρι σήμερα , ούτε μπήκε στον κόπο να κάνει ένα ερώτημα στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ή να απευθύνει σχετικό αίτημα στον εισαγγελέα.
Η Α. Διαμαντοπούλου είναι η πρώτη υπουργός Παιδείας που ανοίγει ζητήματα κάθαρσης και από τη σημερινή της οργή στο γραφείο της φαίνεται πως είναι αποφασιμένη να βάλει το "μαχαίρι" στο "κόκαλο".
Ενδεικτικά το esos αναφέρει χαρακτηριστικές περιπτώσεις ατιμωρησίας εκπαιδευτικών από τις πολλές αποφάσεις που έχουν εκδοθεί από τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα , οι οποίοια παρά το ότι έχουν διαπράξει σοβαρά παραπτώματα τους επιβλήθηκαν μικρές ποινές. Το γεγονός που πρέπει να προβληματίσει άμεσα την υπουργό Αννα Διαμαντοπούλου η οποία θα πρέπει να βάλει το ¨μαχαίρι» στο κόκαλο κάτι που έχει αποδείξει με τα πλαστά πτυχία που κατέθεσαν εκπαιδευτικοί για να γίνουν Διευθυντές Σχολείων και Σχολικοί Σύμβουλοι.
ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΑΓΝΟΟΥΝ ΠΟΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ
1. Γυμναστής μαγνητοσκοπούσε μαθητές στα αποδυτήρια
Ποινή της προσωρινής παύσης έξι (6) μηνών με πλήρη στέρηση αποδοχών επιβλήθηκε σε εκπαιδευτικό ο οποίος παραπέμφθηκε για τα πειθαρχικά παραπτώματα της χαρακτηριστικώς αναξιοπρεπούς για υπάλληλο διαγωγή εντός υπηρεσίας, της παράβασης καθήκοντος κατά τον Ποινικό Κώδικα ή άλλους ειδικούς ποινικούς νόμους. Η πειθαρχική δίωξη του εγκαλούμενου ασκήθηκε μετά την ασκηθείσα ποινική δίωξη σε βάρος του καθόσον:
Από την 25-10-2008 έως την 25-11-2008 με περισσότερες από μία πράξεις, που συνιστούν εξακολούθηση του ίδιου εγκλήματος μαγνητοσκοπούσε με τη χρήση του κινητού του τηλεφώνου μαθητές, κατά την ώρα που άλλαζαν ενδυμασία στο χώρο των αποδυτηρίων του γυμναστηρίου του Γυμνάσιου, στο οποίο εργαζόταν ως Καθηγητής Φυσικής Αγωγής, Από την 24-10-2008 και την 25-11-2008 με πρόθεση παρήγαγε και απέκτησε ή κατείχε υλικό παιδικής πορνογραφίας, καθώς αποτύπωσε ηλεκτρονικά το σώμα ή μέρος του σώματος ανηλίκου, χρησιμοποιώντας το κινητό του τηλέφωνο, που είχε τοποθετήσει εντός τσάντας φαρμακευτικού υλικού, στην οποία είχε δημιουργήσει μικρή οπή. Βιντεοσκοπούσε ανήλικες μαθήτριες του γυμνασίου την ώρα που άλλαζαν την ενδυμασία τους στα αποδυτήρια του γυμναστηρίου του σχολείου.
2. Παιδική πορνογραφία .
Ποινή της προσωρινής παύσης 6 μηνών με πλήρη στέρηση αποδοχών επιβλήθηκε σε εκπαιδευτικό ο οποίος παραπέμφθηκε για το πειθαρχικό παράπτωμα της χαρακτηριστικώς αναξιοπρεπούς για υπάλληλο διαγωγής εντός υπηρεσίας.
Σύμφωνα με σχετικό έγγραφο του Τμήματος Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ο εγκαλούμενος εκπαιδευτικός σε υπόγειο χώρο της οικίας του είχε εγκατεστημένο ηλεκτρονικό υπολογιστή που περιείχε πλήθος αρχείων παιδικής πορνογραφίας .

3.Παιδική πορνογραφία
Παύση 4,5 μηνών σε καθηγητή για κατοχή παιδικής πορνογραφίας στον Η/Υ.Ο εγκαλούµενος εκπαιδευτικός µαζί µε άλλα 15 άτοµα από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, διακινούσαν από κοινού στο Internet µέσω του προγράµµατος KaZaA εικόνες παιδικής πορνογραφίας.ο εκπαιδευτικός παραδέχθηκε την αποθήκευση των εικόνων, αποδίδοντάς τη στην απειρία του και δικαιολόγησε τη διατήρησή τους στον Η/Υ του, προκειµένου να κάνει καταγγελία σε απροσδιόριστο χρόνο στον Εισαγγελέα και παράλληλα να δηµιουργήσει ένα πρόγραµµα αγωγής υγείας κατά των εικόνων αυτών.
.4.Ναρκωτικά
Παύση έξι μηνών σε καθηγητή για αγορά ναρκωτικών που την 09-02-2007 συνελήφθη και παραπέµφθηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κέρκυρας, όπου ασκήθηκε σε βάρος της ποινική δίωξη σε βαθµό ακουργήµατος για αγορά ναρκωτικών,εισαγωγή στην επικράτεια, αποστολή δέµατος που περιείχε ναρκωτικά, απλή συνέργεια σε διάθεση και κατοχή ναρκωτικών.
5.Οπλοκατοχή
Παύση έξι μηνών σε εκπαιδευτικό για οπλοκατοχή κλοπή κατά συναυτουργία κλπ...
6. Υπεξαίρηση
Περικοπή αποδοχών είκοσι (20) ηµερών σε εκπαιδευτικό για ένα υπόλοιπο 8.363 €.Ο εγκαλούµενος εκπαιδευτικός υπήρξε οικονοµικός διαχειριστής και υπόλογος προγράµµατος[...]Από το πρόγραµµα αυτό δηµιουργήθηκε ένα υπόλοιπο 8.363 € το οποίο η αρµόδια ∆/νση Ευρ. Επιτροπής έχει µε ειδοποιητήριο ζητήσει να της επιστραφεί έως 31-12-2005.[...]Στις επανειληµµένες κλήσεις να ενηµερώσει την Υπηρεσία...δολίως απέφυγε να παρουσιαστεί και να δώσει εξηγήσεις, ενώ δολίως υπεξαίρεσε έγγραφα της Υπηρεσίας.
7. Χαρτοπαιξία με μαθητές
Ποινή του προστίµου ίσου µε τις αποδοχές δύο (2) µηνών για χαρτοπαιξία.[...]κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2005-2006, όπως προκύπτει από καταθέσεις µαρτύρων, έπαιξε µε τους µαθητές της Α' τάξης του Ηλεκτρολογικού Τοµέα του ΤΕΕ χαρτιά, σε ιδιαίτερο χώρο του ηλεκτρολογικού εργαστηρίου και σε άλλους χώρους του σχολείου.
8.Διδακτορική διατριβή
Ελαβε εκπαιδευτική άδεια 4 ετών....Παράβαση καθήκοντος διότι έκανε χρήση των διατάξεων του άρθρου 9 του Ν.2986/2002 και έλαβε εκπαιδευτική άδεια 4 ετών, απουσιάσας των καθηκόντων του από 28-9-98 έως 31-8-02, προκειµένου να εκπονήσει διδακτορική διατριβή, αντίγραφο της οποίας ουδέποτε κατέθεσε .
9.Φιλόλογος καθηγήτρια που καταγγέλθηκε για «Θώπευση των οπισθίων 15χρονου μαθητή κ.α» τιμωρήθηκε με επίπληξη
Εναντίον της εγκαλούμενης που ήταν φιλόλογος σε Λύκειο και σήμερα Λέκτορας του Τμήματος.. του Πανεπιστημίου... ασκήθηκε πειθαρχική αγωγή από τον , Πρύτανη του Πανεπιστημίου επειδή ως καθηγήτρια φιλόλογος στο Λύκειο ..., φέρεται να διέπραξε τα ακόλουθα:
1. «......Θώπευση των οπισθίων του μαθητή .......... και αναφορά της σε αυτό, ενώπιον των μαθητών,
εκθειάζοντας εκείνο το σημείο του σώματός του.
2. Ασπασμός ενώπιον των μαθητών στην Τάξη .......... στον μαθητή. Σκηνή ζηλοτυπίας, απόγευμα στο Σχολείο, όπου ανέφερε ότι: «δε θέλω να κοιτάει άλλες ο Γιώργος ΜΟΥ».
3. Θωπεία στο κεφάλι ενώπιον συμμαθήτριας και ερώτηση: «δεν είναι όμορφος ο Γιώργος ΜΟΥ».
4. Συνεχής αναζήτηση του παιδιού, είτε στο κινητό του, αφού κατείχε τον αριθμό, αλλά και μέσω συμμαθητών, που έστελνε να τον βρουν σε αίθουσες ηλεκτρονικών, εκτός Σχολείου, οσάκις απουσίαζε.
5. Στην καφετέρια ......συνάντηση .......... με τον μαθητή, μετά από δική της πρωτοβουλία, όπου τουεκμυστηρεύεται το έρωτά της και τον συμβουλεύει να μην το αναφέρει στους γονείς του. Εκεί του αναφέρει ότι θέλει να είναι η πρώτη γυναίκα που θα συνευρεθεί ερωτικά μαζί του και μετά από την άρνησή του, ότι θα τον περιμένει να ενηλικιωθεί.
6. Ενώπιον των συμμαθητών του αγκαλιάζει τον μαθητή και αφού είπε: «ο Γιώργος το μωρουλίνι μου» τον φιλάει στο μάγουλο.
7. Αναφορά στην τάξη, ότι το πιο σέξι σημείο του σώματος του ... είναι το «κωλαράκι του».
8. Στο χορό της Γ΄ Λυκείου χόρευε και φώναζε ενώπιον όλων: «φέρτε μου το Γιώργο».
9. Διαπραγματευόταν με μαθητές ότι αν τον φέρουν πίσω από το 1ο Λύκειο, που είχε μετεγγραφεί,θα τους έβαζε είκοσι.
Σύμφωνα με την απόφασηη αναφορά της Καθηγήτριας σε έκθεση μαθητή ότι είναι όμορφος, ζωηρός κ.α. σημαίνει ότι πέραν του ρόλου της εμφιλοχωρούσε και άλλου είδους ενδιαφέρον (ερωτικό).
Στην απόφαση υπογραμμίζονται επίσης τα εξής:
«Η προαναφερόμενη δημιούργησε σκάνδαλο στο σχολείο που υπηρετούσε, με τα καμώματά της και εξέθεσε στα μάτια της Κοινωνίας και των μαθητών ολόκληρη την Εκπαιδευτική κοινότητα και τη Δημόσια δωρεάν Εκπαίδευση, παραδίδοντας ένα παιδί στην τρυφερή ηλικία των 15 ετών, βορά στη σχολική κοινότητα για κάθε είδους σχόλια, λοιδορίες και προπηλακισμούς.
Η εν γένει συμπεριφορά της απέναντι σε Καθηγητές και μαθητές μαρτυρεί, άνθρωπο με διαταραγμένο ψυχικό κόσμο, μιας και δεν περιεστάλη η εμμονή της απέναντι στον μαθητή ούτε από αίσθηση καθήκοντος, ούτε από ντροπή, ούτε από συμμόρφωση στις υποδείξεις, εννοώντας να
κάνει του κεφαλιού της και κατά το δοκούν, βρίζοντας και απειλώντας κατά περίπτωση με επιχειρήματα του τύπου, ότι έχει Διδακτορικό, σύζυγο Πανεπιστημιακό και πολιτικά μέσα».
Δυστυχώς, αναφέρει η απόφαση , απετέλεσε αντικείμενο οίκτου, χλεύης και απόρριψης από τους Συναδέλφους της καθότι δεν έπαιρνε από λόγια, όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά,με αποτέλεσμα να μείνει ανεξέλεγκτη και αβοήθητη ενώ θα έχριζε, ίσως, επιστημονικής παρακολούθησης από Ειδικούς».
Για όλα τα παραπάνω γίνεται αναλυτική έκθεση των περιστατικών στο πόρισμα του Διευθυντή του Γυμνασίου ..., που διενήργησε ΕΔΕ μετά από παραγγελία του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης....καθώς και το από .... συμπληρωματικό πόρισμα του ιδίου.
Από τα στοιχεία αυτά, σε συνδυασμό προς τα λοιπά έγγραφα του πειθαρχικού φακέλου, προκύπτει, κατά την κρίση του Συμβουλίου, ότι η εκδήλωση της συμπεριφοράς αυτής της εγκαλούμενης προς τον μαθητή έγινε από επιπολαιότητα και χάριν αστεϊσμού και όχι από πραγματικό ερωτικό ενδιαφέρον προς αυτόν, όπως κατηγορήθηκε. Τούτο συνάγεται και από το γεγονός ότι, όλες οι πιο πάνω πράξεις της εγκαλούμενης έγιναν ενώπιον τρίτων (μαθητών και καθηγητών). Με τη συμπεριφορά της, όμως, αυτή η εγκαλούμενη εκτέθηκε στα μάτια της εκπαιδευτικής κοινότητας και της κοινωνίας γενικότερα και έγινε αντικείμενο δυσμενών σχολίων.
Η πιο πάνω διαγωγή της εγκαλούμενης απάδει στην αξιοπρέπεια πανεπιστημιακού λειτουργού και ως εκ τούτου, συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα, που προβλέπεται και τιμωρείται από το άρθρο 326 του ν. 5343/1932. Το παράπτωμα αυτό δικαιολογεί κατ' αρχήν την επιβολή της πειθαρχικής ποινής της οριστικής απόλυσης και ως εκ τούτου το Πειθαρχικό Συμβούλιο των Καθηγητών των ΑΕΙ, όπως κρίθηκε με την απόφαση 28/2009 του Συμβουλίου, έχει αρμοδιότητα, σύμφωνα με την ανωτέρω διάταξη του άρθρου 332 παρ. 2 του ν. 5343/1932, να επιληφθεί της υποθέσεως παρά το γεγονός ότι το παράπτωμα διαπράχθηκε πριν αποκτήσει την ιδιότητα μέλους ΔΕΠ η εγκαλούμενη.
Το Πειθαρχικό Συμβούλιο αποφάνθηκε ότι, η εγκαλούμενη έχει τελέσει το εξής πειθαρχικό παράπτωμα: Κατά το διάστημα των σχολικών ετών ..., που δίδασκε ως καθηγήτρια φιλόλογος στο Λύκειο , σύμφωνα πάντα με την απόφαση, φέρεται να προέβη στις εξής πράξεις:
«..... Θώπευση των οπισθίων του μαθητή ...και αναφορά της σε αυτό, ενώπιον των
μαθητών, εκθειάζοντας εκείνο το σημείο του σώματός του. Ασπασμός ενώπιον των μαθητών στην Τάξη στον μαθητή. Σκηνή ζηλοτυπίας, απόγευμα στο Σχολείο, όπου ανέφερε ότι: «δε θέλω να κοιτάει άλλες ο Γιώργος ΜΟΥ».
Θωπεία στο κεφάλι ενώπιον συμμαθήτριας και ερώτηση: «δεν είναι όμορφος ο Γιώργος ΜΟΥ». Συνεχής αναζήτηση του παιδιού, είτε στο κινητό του, αφού κατείχε τον αριθμό, αλλά και μέσω συμμαθητών, που έστελνε να τον βρουν σε αίθουσες ηλεκτρονικών, εκτός Σχολείου, οσάκις απουσίαζε. Συνάντηση με τον μαθητή στην καφετέρια ... μετά από δική της πρωτοβουλία, όπου, χάριν αστεϊσμού του αναφέρει
ότι θέλει να είναι η πρώτη γυναίκα που θα συνευρεθεί ερωτικά μαζί του και μετά από την άρνησή του, ότι θα τον περιμένει να ενηλικιωθεί. Ενώπιον των συμμαθητών του αγκαλιάζει τον μαθητή και αφού είπε: «ο Γιώργος το μωρουλίνι μου» τον φιλάει στο μάγουλο. Αναφορά στην τάξη, ότι το πιο σέξι σημείο του σώματος του Γιαννουλάκη είναι το «κωλαράκι του». Στο χορό της Γ΄ Λυκείου χόρευε και φώναζε ενώπιον όλων: «φέρτε μου το Γιώργο». Διαπραγματευόταν με μαθητές ότι αν τον φέρουν πίσω από το 1ο Λύκειο, που είχε μετεγγραφει, θα τους έβαζε είκοσι.
Σύμφωνα με το Πειθαρχικό Συμβούλιο η συμπεριφορά αυτή έγινε χάριν αστεϊσμού και από επιπολαιότητα, είχε όμως ως συνέπεια να εκτεθεί η εγκαλούμενη στην εκπαιδευτική κοινότητα και στην κοινωνία γενικότερα και να γίνει αντικείμενο δυσμενών σχολίων.
Η πιο πάνω διαγωγή της εγκαλούμενης, σύμφωνα πάντα με το Πειθαρχικό Συμβούλιο, απάδει στην αξιοπρέπεια πανεπιστημιακού λειτουργού και συνιστά έτσι το πειθαρχικό παράπτωμα, που προβλέπεται και τιμωρείται από το άρθρο 326 του ν. 5343/1932. Και Επιβάλλει στην εγκαλούμενη για το πιο πάνω πειθαρχικό παράπτωμα την ποινή της επίπληξης.
10.Διευθυντής Γυμνασίου
Απαλλάχθηκε Δ/ ντής Εσπερινού Γυμνασίου για το πειθαρχικό παράπτωμα της ατελούς και μη έγκαιρης εκπλήρωσης του καθήκοντος
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έκθεση, στο διάστημα από 1-1-2007 μέχρι και 1-10-2008 κατά το οποίο ο εγκαλούμενος υπάλληλος διετέλεσε Δ/ντής Γυμνασίου συνέβησαν τα εξής περιστατικά:
• Από το μήνα Ιανουάριο, με εντολή του ίδιου προς τους φύλακες, η εξωτερική πόρτα του σχολείου, κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του παρέμενε ανοικτή για χρονικά διαστήματα, που διέφεραν ανάλογα με τις εκάστοτε εντολές του, προκειμένου να προμηθεύονται οι μαθητές φαγώσιμα είδη, αναψυκτικά, καθώς και αλκοολούχα ποτά (μπύρες) τα οποία κατανάλωναν εντός του σχολικού χώρου, με αποτέλεσμα να τίθεται σε κίνδυνο η ασφάλεια και η υγεία των μαθητών και παράλληλα να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να προσέρχονται καθυστερημένα ή να αποχωρούν νωρίτερα από την κανονική διάρκεια του ημερήσιου ωρολογίου προγράμματος. Επίσης με τον τρόπο αυτό σημειώθηκε και είσοδος εξωσχολικών ατόμων στο χώρο του σχολείου.
• Κατά το μήνα Φεβρουάριου του 2007, μαθητές του σχολείου του, ανέβηκαν στην ταράτσα του σχολείου και έβαλαν φωτιά. Οι σχολικοί φύλακες επενέβησαν και τους κατέβασαν.
• Κατά το μήνα Οκτώβριο του 2007, διαπιστώθηκαν μικροκλοπές αναλώσιμου υλικού (στυλό, κασετίνων με μολύβια) από τα συρτάρια των γραφείων της κοινής αίθουσας καθηγητών των τριών συστεγαζόμενων σχολείων. Σχολικός φύλακας είδ ε μαθητές του Γυμνασίου, να ψάχνουν τα συρτάρια και τον απείλησαν, όταν τους έκανε παρατήρηση. Επίσης στις 18 Δεκεμβρίου 2007, μαθητές του Γυμνασίου έκλεψαν φαγώσιμα είδη από σακούλα που είχε προσωρινά αφήσει στην κοινή αίθουσα καθηγήτρια.
• Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2007-2008, βρέθηκαν στις αίθουσες, τουλάχιστον δύο φορές, μετά τη λειτουργία του Γυμνασίου, σφουγγάρια εμποτισμένα με ούρα. Επίσης βρέθηκαν ούρα στο πάτωμα αίθουσας.
• Την 17η Δεκεμβρίου 2007, μαθητές του Γυμνασίου, κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου άναψαν φωτιά σε πλαστικό κάδο απορριμμάτων που βρισκόταν στην εσωτερική σκάλα του σχολείου, την οποία έσβησαν οι φύλακες με την καθαρίστρια.
• Την 18η Δεκεμβρίου 2007, μαθητές του Γυμνασίου, έσπασαν το τζάμι αίθουσας του 1ου ορόφου, με αποτέλεσμα η καθηγήτρια να μεταφέρει τους 10 μαθητές στην αίθουσα καθηγητών για διδασκαλία. Εκεί οι μαθητές έριξαν διορθωτικό υγρό (blanco) σε σταχτοδοχείο και άναψαν φωτιά. Με τον ίδιο τρόπο έκαψαν ένα κομμάτι της μοκέτας του γραφείου.
• Την 16η Ιανουαρίου 2008 μαθητές του Γυμνασίου έβαλαν φωτιά σε σφουγγάρι της αίθουσας. Λόγω της αποπνικτικής ατμόσφαιρας η καθηγήτρια μετέφερε τους μαθητές σε άλλη αίθουσα για διδασκαλία υπό την επίβλεψη των φυλάκων.
• Την 21η Ιανουαρίου 2008 μαθητές του Γυμνασίου Αθηνών έκαψαν σφουγγάρι αίθουσας πάνω στον πίνακα, με αποτέλεσμα να προκληθούν φθορές.
• Την 16η Ιανουαρίου 2008, μαθητές του Γυμνασίου Αθηνών, κατά την ώρα λειτουργίας του σχολείου, προκάλεσαν εμπλοκή στην κλειδαριά τηςεξωτερικής πόρτας του σχολείου, αφού τοποθέτησαν σύρμα στα λουκέτα, αποκλείοντας την ελεύθερη είσοδο και έξοδο από το σχολικό χώρο τουλάχιστον για μία ώρα, με αποτέλεσμα να εγκλωβιστεί στο σχολείο η Δ/ντρια συστεγαζόμενου Γυμνασίου, οπότε με την επέμβαση εξωτερικού φύλακα κόπηκαν οι αλυσίδες της πόρτας με κόφτη.
• Από τον Ιανουάριο του 2007 μαθητές του Γυμνασίου χρησιμοποιούσαν
τα κινητά τους τηλέφωνα εντός των σχολικών αιθουσών κατά τη διάρκεια των διδακτικών ωρών ενώπιον των καθηγητών τους για να συνομιλούν ή για να ακούν μουσική, ενώ άλλοτε εξέρχονταν κατά τη διάρκεια του μαθήματος από την αίθουσα, για να συνομιλήσουν με το κινητό τους τηλέφωνο. Επίσης από το προαναφερόμενο χρονικό διάστημα οι μαθητές ρύπαιναν συστηματικά τα πατώματα των αιθουσών διδασκαλίας με φλοιούς από πασατέμπο.
Επισημαίνεται ότι από τον Ιανουάριο του 2007, αλλά και κατά τη διάρκεια του επόμενου σχολικού έτους 2007-2008, είχε διαπιστωθεί ότι ο εγκαλούμενος, ως Διευθυντής του σχολείου, δεν είχε φροντίσει για τη διαμόρφωση του αναγκαίου παιδαγωγικού κλίματος μεταξύ των διδασκόντων και των μαθητών του σχολείου και δεν παρείχε την οφειλόμενη στήριξη στο ειδικό διδακτικό- παιδαγωγικό έργο των διδασκόντων σε εσπερινό σχολείο, με συνέπεια την πλήρη απειθαρχία και την έλλειψη στοιχειώδους σεβασμού των μαθητών προς τον ίδιο και τους εκπαιδευτικούς. Επιπλέον, παρά τα παραπάνω περιστατικά δεν είχε ασκηθεί πειθαρχικός έλεγχος, ούτε είχε συγκληθεί ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου προκειμένου να ελεγχθεί η συμπεριφορά και να επιβληθεί τυχόν πειθαρχική ποινή σε μαθητή του σχολείου. Η παραπάνω κατάσταση που επικρατούσε στο εν λόγω σχολείο ανάγκασε εκπαιδευτικούς που κατείχαν οργανική θέση να αποχωρήσουν από το σχολείο με απόσπαση ή με μετάθεση.
Επιπρόσθετα κατά τη διάρκεια των σχολικών ετών 2006-2007, 2007-2008 αλλά και κατά την έναρξη του σχολικού έτους 2008-2009 διαπιστώθηκε η πλημμελής και ανακριβής τήρηση του Μητρώου Μαθητών, του πρωτοκόλλου, των ατομικών δελτίων των μαθητών, καθώς και του Βιβλίου Πράξεων του Συλλόγου Διδασκόντων._
11.Εδωσε απολυτήριο σε ανύπαρκτο μαθητή
Δεν επιβλήθηκε ποινή σε εκπαιδευτικό για το πειθαρχικό παράπτωμα της παράβασης καθήκοντος κατά τον Ποινικό Κώδικα ή άλλους ειδικούς ποινικούς νόμους.
Συγκεκριμένα κατά το σχολικό έτος 2001-2002 ο εγκαλούμενος εκπαιδευτικός προέβη: α) στην υπογραφή πράξεων, στις οποίες περιλαμβάνονταν οι φοιτούντες μαθητές του σχολείου και η δικαιολόγηση των απουσιών τους, μεταξύ των οποίων περιλαμβανόταν και άτομο, το οποίο ουδέποτε απέκτησε την ιδιότητα του μαθητή του σχολείου του,
β) στην υπογραφή χωρίς προηγούμενο έλεγχο πράξης του συλλόγου διδασκόντων καθηγητών του σχολείου του, με θέμα «Προαγωγή και απόλυση μαθητών σχολικού έτους 2001-2002», μεταξύ των οποίων περιλαμβανόταν και το όνομα του προαναφερόμενου ατόμου,
γ) στην έκδοση του απολυτηρίου τίτλου (πτυχίου) και του πιστοποιητικού σπουδών σε άτομο το οποίο ουδέποτε έφερε την ιδιότητα του μαθητή του σχολείου του, με αποτέλεσμα ο τελευταίος να γίνει κάτοχος τίτλου σπουδών.
12. Ναρκωτικά
Επιβλήθηκε η ποινή της έγγραφης επίπληξης σε εκπαιδευτικό για ταπειθαρχικά παραπτώματα της παράβασης καθήκοντος κατά τον Ποινικό Κώδικα ή άλλους ειδικούς ποινικούς νόμους και της χαρακτηριστικώς αναξιοπρεπούς ή ανάξιας για υπάλληλο διαγωγής εντός ή εκτός υπηρεσίας.
Συγκεκριμένα, ο εγκαλούμενος εκπαιδευτικός τον Ιανουάριο 2009 στην περιοχή Ομονοίας, αγόρασε ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης μεικτού βάρους εκατόν δέκα (110) γραμμαρίων από άγνωστο άτομο αλβανικήςυπηκοότητας έναντι άγνωστου τιμήματος. Επίσης τον Ιανουάριο 2009 βρέθηκε ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης μεικτού βάρους εκατόν δέκα (110) γραμμαρίων μέσα σε κουτιά από Nescafe, τόσο εντός της οικίας του (ποσότητα ενενήντα πέντε (95) γραμμαρίων) όσο και εντός της εξοχικής του κατοικίας (ποσότητα δέκα πέντε (15) γραμμαρίων).


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου