Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

ΜΙΑ ΓΑΪΔΟΥΡΑ ΓΙΑΤΡΟΣ

Η γιατρός… με πέταξε έξω με τις κλωτσιές!


  Νιώθω την ανάγκη να σας περιγράψω την περιπέτεια που έζησα σήμερα με αφορμή την  ανάγκη για συνταγογράφηση των φαρμάκων των γονιών μου. Ζω σε οικισμό νότια του Ηρακλείου-στο Μαραθίτη- και με τα βιβλιάρια ασθενείας του ΟΓΑ των υπερήλικων και στο κρεβάτι γονιών μου, πήγα σε Αγροτικό Ιατρείο της περιοχής, προκειμένου να μου γράψουν τα φάρμακα τους.
Η γιατρός όχι μόνο δεν μας έγραψε τα φάρμακα αλλά μας συμπεριφέρθηκε σκαιότατα , πετώντας μας έξω σχεδόν με τις κλοτσιές. Όταν αναγκάστηκα να ειδοποιήσω τον σύζυγο μου, για να φέρει τον υπέργηρο και ασθενή πατέρα μου, ούτε και τότε συγκινήθηκε  λέγοντας μου χαρακτηριστικά « Να πάτε στο Ηράκλειο , δε τα γράφω, πάει και τελείωσε».
Όταν της ζητήσαμε χαρτί που να αιτιολογεί την άρνηση της λίγο έλλειψε και να χειροδικήσει εναντίον μας. Να σημειωθεί ότι δεν είναι πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο στο ιατρείο αυτό, γεγονός που μας αναγκάζει να καταγγείλουμε το περιστατικό στο Βενιζέλειο. Αλλά, επειδή έχουν πρόβλημα όλοι οι κάτοικοι στο Μαραθίτη, και των Βασιλειών με τη συγκεκριμένη γιατρό, νιώθω την ανάγκη να το δημοσιοποιήσω. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου