Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΑΪΔΟΥΡΙΟΥ


Θ. Πάγκαλος: «Είμαι υπέρ της απώλειας εθνικής κυριαρχίας»

 

 

Aίσθηση έχει προκαλέσει η δήλωση του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Θεόδωρου Πάγκαλου στο γαλλικό ραδιόφωνο Europe 1 ότι δεν είναι αντίθετος με το να χάνει κανείς την εθνική του κυριαρχία!

Ερωτηθείς σχετικά με το αν συνιστά απώλεια εθνικής κυριαρχίας η ευρωπαϊκή παρουσία στην Ελλάδα, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης είπε ότι κατανοεί τις αντιδράσεις των Ελλήνων, ωστόσο τόνισε ότι ο ίδιος υπήρξε ανέκαθεν «φεντεραλιστής Ευρωπαίος».


«Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ τους άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κύριος Πάγκαλος.
«Πάντα έλεγα ότι ήμουν Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού» υπογράμμισε στη συνέχεια ο κ. Πάγκαλος και συμπλήρωσε: «Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόσωπος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του». 

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου