Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

ΘΑ ΦΑΣ ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ ΓΑΪΔΟΥΡΙ



«Θα πάω στρατό με βαριά καρδιά»


  Τη στρατιωτική του θητεία θα υπηρετήσει ο ηθοποιός Ορφέας Παπαδόπουλος μετά το τέλος των γυρισμάτων της σειράς «Κλεμμένα Όνειρα». Θα το κάνει, ωστόσο, «με βαριά καρδιά», όπως ο ίδιος δηλώνει, αφού δεν είναι υπέρ του στρατού και δεν βρίσκει το λόγο της ύπαρξής του.

«Θα πάω, δεν μπορώ να το αποφύγω», δηλώνει στο περιοδικό «Λοιπόν». «Είμαι με αναβολές μέχρι τώρα. Υπολογίζω ότι θα πάω σε ένα χρόνο, μόλις τελειώσω με τα γυρίσματα. Δεν είμαι υπέρ του στρατού, δεν βρίσκω το λόγο της ύπαρξής του. Ακόμα και πόλεμος να γίνει, που ελπίζω να μη γίνει, δεν υφίσταται αυτό που υπήρχε κάποτε, ότι θα είμαστε στη πρώτη γραμμή, κουμπιά θα πατιούνται», δήλωσε ο ηθοποιός.

«Το θεωρώ χάσιμο χρόνου, φύρα για τη ζωή του κάθε άντρα», πρόσθεσε και συνέχισε: «Την πειθαρχία που φαινομενικά σου δίνει ο στρατός μπορείς να την πάρεις από πολλά άλλα πράγματα, όπως από τη δουλειά. Είμαι κατά των πολεμικών συστημάτων και εξοπλισμών, είμαι κατά του στρατού και των πολέμων. Από τη στιγμή που δεν μπορώ να το αποφύγω, θα το κάνω με βαριά καρδιά και θέλω να ελπίζω ότι δεν θα με αποκόψει από τη δουλειά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου