Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΟΘΟΥΝ ΜΟΝΤΕΛΕΣ



Αποκάλυψη που ΣΟΚΑΡΕΙ: Δεν υπάρχει modeling στην Ελλάδα. Υπάρχει ένα καλά στημένο εργοστάσιο Βίζιτας


Ποιο είναι το πρώην μοντέλο και μούσα του Σειρηνάκη που ξεμπροστιάζει όλο το σύστημα του εγχώριου μόντελινγκ.

Ο λόγος για την Μαρία Λιαγουροπούλου. Απο μικρό παιδί από τα 16 της χρόνια μπήκε στον χώρο του modeling… «Ξεκίνησα στην Κρίστυ στα 16 μου χρόνια.
Ήμουν στην αρχή ρομαντική και φιλόδοξη. Όμως δεν πίστευα ποτέ τι θ΄ακολουθούσε». ...
«Στα 19 μου διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει modeling στην Ελλάδα. 



Υπάρχει ένα καλά στημένο εργοστάσιο Βίζιτας. Όσες πετυχαίνουν δεν είναι στην Ελλάδα αλλά στο εξωτερικό. Κι αυτές που κάνουν κάτι εντός των συνόρων ή έχουν χορηγό ή έχουν συγγένεια με κάποιους με επιρροή. Εγώ δεν είχα ούτε το ένα ούτε το άλλο. Επέλεξα λοιπόν να κάνω κάτι που γουστάρω, να παίξω σε ταινία του Δημήτρη Σειρηνάκη από το να πουλάω το κορμί μου στις βίζιτες. Και μη νομίζετε ότι αυτό που λέμε μόδα στην Ελλάδα είναι κολέγιο.
Είναι απλά βιτρίνα. Πίσω από την βιτρίνα κινείται ένα σύστημα που διοχετεύει κορίτσια σε ισχυρούς. Κι εγώ αυτό δε το γουστάρω.



Γουστάρω να δίνω το κορμί μου εκεί που θέλω εγώ! »
Στην Ελλάδα των ταμπού. Στην Ελλάδα της υπέρμετρης υποκρισίας. Στην Ελλάδα που οι περισσότεροι βάζουν ταμπέλες σε κορίτσια που παίζουν σε ταινίες πορνό και μετά οι ίδιοι άνθρωποι απολαμβάνουν τα βράδια τις ταινίες τους… άκουσα σήμερα πολλές αλήθειες.
Από ένα κορίτσι μόλις 20 ετών…





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου