Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

ΟΙ ΑΠΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΓΑΙΔΟΥΡΙΩΝ








 Oι απολογίες των δύο σατανικών εραστών με όλες τις λεπτομέρειες! 


Τι αναφέρουν στις απολογίες τους πριν πάνε στην Ανακρίτρια η κατηγορούμενη για ηθική αυτουργία παπαδιά και ο 41χρονος που κατηγορείται για τη δολοφονία του ιερέα

Μια εβδομάδα  -τον Αύγουστο-  έμεινε στον ξενώνα του ιερέα στα Πυρά Φωκίδας ο εραστής της παπαδιάς

Μέχρι και σε ξενοδοχείο στην... Τρίπολη είχαν πάει

«Τον κοιτούσα στα μάτια για ένα λεπτό πριν τον πυροβολήσω» λέει ο 41χρονος και συνεχίζει «από το καράβι στο Αντίρριο μου τηλεφώνησε ότι έρχεται με τον παπά»

 Από το φέρυ  μποτ της γραμμής Ρίου - Αντιρρίου είχε τηλεφωνήσει η παπαδιά στον εραστή της για να τον ενημερώσει ότι «έρχεται με τον παπά στον Πύργο». Άλλες δύο φορές τηλεφωνήθηκαν το πρωί της ημέρας που έγινε το φονικό για να τσεκάρουν την ώρα και το σημείο που θα στηνόταν η ενέδρα θανάτου στον ανυποψίαστο ιερέα.
Τα πιο πάνω προκύπτουν από τις απολογίες των δύο κατηγορουμένων που δόθηκαν στην αστυνομία.


«Μου έλεγε ότι με θέλει πολύ, δε θέλει να με αγγίζει κανένας και να μην κάνω έρωτα με το «γουρούνι» εννοώντας τον σύζυγό μου» λέει η παπαδιά και λίγο αργότερα στην απολογία της αναφέρει «Γνώριζα ότι στο σημείο που σταμάτησα το αυτοκίνητο περιμένει ο Παναγόπουλος αλλά δεν γνώριζα τι θα του κάνει»!!!
Στο τέλος της απολογίας όμως ισχυρίζεται ότι ο Παναγόπουλος της έλεγε «φέρτον εδώ και θα τον τακτοποιήσω, μη φοβάσαι εδώ είναι Ελλάδα...».
Πιο λεπτομερής αλλά και με αρκετές αντιθέσεις είναι η απολογία του Νικολάου Παναγόπουλου που αποκαλεί την παπαδιά με το χαϊδευτικό «Δώρα».
«Η σύζυγος του ιερέα ήθελε να τον βγάλει από τη μέση» λέει και συνεχίζει «το είχε επιδιώξει και με άλλον εραστή της πριν από μένα».



Η απολογία του 41χρονου

Παραθέτουμε τα βασικά σημεία της απολογίας του 41χρονου:
«Με την Θεοδώρα γνωρίστηκα μέσω του φίλου μου... Ιωάννη από τον Μάιο του 2012 και από τότε διατηρούμε ερωτική σχέση. Έχουμε συναντηθεί τέσσερις (4) φορές συνολικά εκ των οποίων μία φορά στο χωριό της, Πυρά Φωκίδας που πήγα την 14/8/2012 έως την 20/8/2012, μία φορά στην Τρίπολη σε χρόνο που δε θυμάμαι και μείναμε μαζί μία ημέρα σε ξενοδοχείο, μία φορά στη Ζαχάρω Ηλείας στο τέλος του μήνα Ιουλίου 2012 και μία φορά στη λαϊκή αγορά του Πύργου Ηλείας στις αρχές του μήνα Ιουνίου 2012. Μιλάμε όμως μαζί στο τηλέφωνο τέσσερις φορές την ημέρα τουλάχιστον κάνοντάς μου αναπάντητες κλήσεις και καλώντας την εγώ. Από την αρχή γνωρίζαμε και οι δύο για την οικογένεια του άλλου. Τον σύζυγό της ιερέα Αυγερόπουλο Αθανάσιο τον συνάντησα πρώτη φορά όταν πήγα στο χωριό τους την 14/8/2012. Συνομίλησα μαζί του και κατά τη διάρκεια της παραμονής μου εκεί αντιλήφθηκα ότι πρόκειται για ένα συμπαθητικό άνθρωπο. Αντίθετα η σύζυγός του ήθελε να τον βγάλει από τη μέση όπως χαρακτηριστικά μου έλεγε για να κάνει τη ζωή της. Τον κατηγορούσε ότι την χτυπούσε και ότι της είχε καταστρέψει τη ζωή και ήθελε να απαλλαγεί απ? αυτόν. Επίσης είχα ακούσει τον Ιωάννη να της λέει ότι θα την βοηθούσε στο να βγάλει από τη μέση τον παπά όπως του ζητούσε. Στο διάστημα που έμεινα στην Πυρά, στα ενοικιαζόμενα δωμάτια που έχει, μου είχε πει κατ` ιδίαν ότι πρέπει να βγει από τη μέση ο παπάς. Την 2/9/2012 (Κυριακή) και απογευματινές ώρες με κάλεσε στο κινητό μου τηλέφωνο και μου είπε ότι είναι στο καράβι από Αντίρριο για Ρίο και έρχεται με τον παπά στον Πύργο. Επικοινωνήσαμε πάλι τηλεφωνικά την επομένη (Δευτέρα 3/9/2012) και περί ώρα 08.00 και μου είπε ότι είναι στο super market ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ και ότι θα πάνε στα Ολύμπια. Περί ώρα 10.00 μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι είναι μόνη της στο αυτοκίνητο διότι ο παπάς είχε πάει να πληρώσει λογαριασμούς και μου ζήτησε να πάω στη μεριά που ανεβαίνει ο άλλος, δηλαδή ο Ιωάννης, επάνω για να βγάλω από τη μέση τον παπά. Εγώ της είπα ότι δεν το κάνω γιατί έχω παιδί να μεγαλώσω και δεν μπορώ τη φυλακή. Με ρώτησε πάλι, θα μπορέσεις και εγώ επειδή μέσα μου πάλευα της απάντησα ότι δεν ξέρω και κλείσαμε το τηλέφωνο. Κατόπιν εγώ αφού ψώνισα ψωμί, τσιγάρα κι έβαλα βενζίνη πήγα σπίτι μου με τη μηχανή μου πήρα ένα παλιό μονόκαννο κυνηγετικό όπλο το οποίο είχε στην κάννη του ένα φυσίγγιο μάρκας IMPERIAL, νούμερο 7 και πήγα στη μεριά που μου είπε η Θεοδώρα και περίμενα. Με το που έφθασα στο σημείο έστριψα ένα τσιγάρο αλλά δεν πρόλαβα να το καπνίσω διότι αμέσως είδα το αυτοκίνητό της που οδηγούσε η ίδια και στάθμευσε μπροστά μου στα πέντε μέτρα απόσταση. Αμέσως σβήνω το τσιγάρο, το βάζω στην τσέπη μου. Είχα σταθεί όρθιος μέσα στους θάμνους και είδα αυτήν με τον παπά να ανοίγουν τις πόρτες να κατεβαίνουν  και αυτή πεζή να απομακρύνεται από το αυτοκίνητο προς τον τσιμεντόδρομο και αυτόν να στέκεται όρθιος δίπλα από το αυτοκίνητο ακουμπώντας στην ανοιχτή πόρτα του αυτοκινήτου κοιτάζοντας προς εμένα. Ενώ είχε απομακρυνθεί η Δώρα από το αυτοκίνητο εγώ κρατώντας το όπλο και βλέποντας τον παπά κατά πρόσωπο περί το ενα λεπτό ακουμπισμένο με το αριστερό χέρι στην πόρτα και βασανιζόμενος για το τι πάω να κάνω έκλεισα τα μάτια μου και έριξα προς τη μεριά του χωρίς να σημαδέψω έναν πυροβολισμό και αμέσως έφυγα τρέχοντας πανικόβλητος χωρίς να δω τι έγινε προς το εξοχικό του... όπου έβαλα μπροστά τη μοτοσικλέτα μου και πήγα στο σπίτι μου. Στη διαδρομή πέταξα το όπλο μου, σε μια καλαμιώνα διότι φοβήθηκα. Ύστερα πήγα στη δουλειά μου. Μετάνιωσα που πυροβόλησα και δεν πιστεύω ότι είμαι εγώ αυτός που σκότωσε τον παπά».



Η απολογία της παπαδιάς

Στην απολογία της η 43χρονη παπαδιά κάνει εμφανή την προσπάθειά της να πείσει ότι την ευθύνη την φέρει ο εραστής της αλλά και σ? αυτό ακόμη πέφτει σε αντιφάσεις.
Αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Την 2/9/2012 βραδινές ώρες ήρθα με τον σύζυγό μου ιερέα Αυγερόπουλο Αθανάσιο στον Πύργο Ηλείας για εκδρομή. Διανυχτερεύσαμε στο ξενοδοχείο «Ιόνιο» πλησίον της πόλης του Πύργου. Την 3/9/2012 ξύπνησα και περί ώρα 08.00 πήγα στο s.m. ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ αγόρασα κάποια πράγματα και επικοινώνησα τηλεφωνικά με τον Παναγόπουλο Νικόλαο με τον οποίο διατηρώ εξωσυζυγική σχέση, ο οποίος μου είπε ότι θέλει να σκοτώσει τον άνδρα μου και όπου τον βρει θα το κάνει, κι αυτό γιατί ήθελε εμένα ερωτικά και δεν ήθελε να είμαι με τον άνδρα μου. Μάλιστα τον αποκαλούσε «γουρούνι». Στη συνέχεια επέστρεψα στο ξενοδοχείο και μαζί με τον σύζυγό μου αποχωρήσαμε με προορισμό το Φλόκα Ηλείας όπου διατηρώ την πατρική μου οικία. Από κατάστημα του χωριού παρέλαβα τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος και ύδρευσης και πήγαμε στην Αρχαία Ολυμπία για να τους πληρώσουμε. Όταν ο σύζυγός μου πλήρωνε τους λογαριασμους κι εγώ ήμουν μόνη στο όχημα έκανα μία αναπάντηση κλήση στο κινητό τηλέφωνο του Παναγόπουλου Νικόλαου. Αυτός αμέσως με κάλεσε, μου είπε αυτά που μου έλεγε μόνιμα, ότι με θέλει πολύ, δε θέλει να με αγγίζει κανένας και να μην κάνω έρωτα με το «γουρούνι» εννοώντας τον σύζυγό μου. Εγώ του απαντούσα ότι είναι άρρωστος και αυτά που κάνει δεν είναι λογικά. Μου είπε επίσης ότι με περιμένει εκεί που ξέρω δίχως να μου εξηγήσει τον λόγο που θέλει τον παπά. Εγώ ήξερα το σημείο που περίμενε αλλά δεν είχα σκοπό να πάω. Το σημείο αυτό βρίσκεται στην Ε.Ο. Πύργου ? Κυπαρισσίας λίγο μετά τη διασταύρωση των Κρεστένων. Κατόπιν αφού επέστρεψε ο σύζυγός μου και μπήκε στο αυτοκίνητο ξεκινήσαμε για τη Ζαχάρω Ηλείας με σκοπό να βγάλουμε χρήματα από την Αγροτική τράπεζα και να πιούμε καφέ. Στο δρόμο που πηγαίναμε ο σύζυγός μου ζήτησε στρίψω σε ένα άνοιγμα που μου υπέδειξε για να κατουρήσει. Εγώ γνώριζα ότι σ` αυτό το σημείο περιμένει ο Παναγόπουλος Νικόλαος αλλά δεν γνώριζα τι θα του κάνει. Αφού στάθμευσα το όχημα μετά από πέντε (5) περίπου λεπτά βγήκα από το αμάξι και απομακρύνθηκα περί τα πένε ? έξι μέτρα για τη σωματική μου ανάγκη και άκουσα τον σύζυγό μου, ο οποίος βρισκόταν έξωθι του αυτοκινήτου να φωνάζει «παπαδιά με φάγανε» και αμέσως γύρισα και τον είδα σκυμμένο να κρατάει το κεφάλι του και τρέχοντας προς αυτόν τον είδα να δέχεται δύο  πυροβολισμούς που έμοιαζαν από κυνηγετικό όπλο και να πέφτει αιμόφυρτος στο έδαφος και όταν τον πλησίασα διαπίστωσα ότι ήταν νεκρός. Άκουσα θόρυβο από τρέξιμο ανθρώπου μέσα στους θάμνους του διπλανού δασυλλίου και κατάλαβα ότι αυτός που πυροβόλησε τον άνδρα μου απομακρυνόταν τρέχοντας. Μετά από λίγο άκουσα τον ήχο μιας μοτοσικλέτας την οποία κάποιος έθεσε σε λειτουργία και απομακρύνθηκε. Τότε κατάλαβα από τον ήχο της μοτοσικλέτας ότι δράστης της δολοφονίας του άνδρα μου ήταν ο Παναγόπουλος Νικόλαος, ο οποίος όταν συναντιόμασταν ερχόταν με την μοτοσικλέτα του. Πανικοβλήθηκα και ζήτησα βοήθεια από διερχόμενους οδηγούς οχημάτων. Μετά από δέκα περίπου λεπτά σταμάτησε ένας οδηγός ταξί ο οποίος ειδοποίησε την αστυνομία και τις πρώτες βοήθειες. Όταν ήρθε το ασθενοφόρο με παρέλαβε και με οδήγησε στο νοσοκομείο Κρεστένων.


ΕΡΩΤΗΣΗ: Γιατί ενώ από την πρώτη στιγμή γνώριζες το άτομο που σκότωσε τον σύζυγό σου δεν το αποκάλυπτες στην Αστυνομία;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Γιατί φοβόμουν τον Παναγόπουλο μην κάνει κανό σε εμένα και στα παιδιά μου. Επίσης θέλω να προσθέσω ότι ο Παναγόπουλος από την πρώτη στιγμή της σχέσης μας μισούσε θανάσιμα τον σύζυγό μου πριν ακόμα τον γνωρίσει καθώς  κι όποιον με πλησίαζε. Μου είχε πει πολλές φορές «φερτον εδώ ή να έρθω εκεί και θα τον τακτοποιήσω μην φοβάσαι εδώ είναι Ελλάδα εσύ θα φύγεις, εγώ θα κρυφτώ δε μας βρίσκει κανείς, στην Αμερική και δεν τους βρίσκουν θα μας βρουν στην Ελλάδα». Έχω μετανοήσει για ότι έγινε αλλά τώρα είναι αργά».



Στην ανακρίτρια είπαν άλλα...

Κατά την απολογία τους στην ανακρίτρια -όπως έχει ήδη δημοσιεύσει από χθες η εφ. «Πατρίς»- επιχείρησαν ο καθένας από την πλευρά του και σύμφωνα με την υπερασπιστική τακτική των συνηγόρων τους να «βελτιώσει» τη θέση του και ισχυρίστηκαν πράγματα που δεν είχαν πει στην αρχική ομολογία τους.
Τώρα βεβαίως το λόγο θα έχει το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο στο οποίο θα λάμψει η αλήθεια και οι όποιες ενδεχομένως «σκοτεινές» πλευρές της υπόθεσης που συγκλόνισε όχι μόνο την τοπική κοινωνία αλλά και το πανελλήνιο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου