Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

ΔΥΟ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΜΑΛΩΝΑΝ …..



Άγριος καβγάς Μεϊμαράκη - Παυλόπουλου για τον Χατζηνικολάου

Φραστική επίθεση του προέδρου της Βουλής κατά του πρώην υπουργού, με αφορμή την συνέντευξη Παυλόπουλου στον ραδιοφωνικό σταθμό Real Fm. Για πράξη υπονόμευσης μιλά ο Μεϊμαράκης. Διαψεύδει την χυδαιολογία ο Παυλόπουλος
Πυρ και μανία ο πρόεδρος της Βουλής Ευάγγελος Μεϊμαράκης μετά τις αποκαλύψεις που τον εμπλέκουν σε πρωτοφανές σκάνδαλο ξεπλύματος μαύρου χρήματος ύψους 10 εκατ. ευρώ, στοιχεία - φωτιά που έφερε στο φως της δημοσιότητας η εφημερίδα "Real News",την περασμένη Κυριακή.
Αφορμή αυτή τη φορά, η ραδιοφωνική συνέντευξη του Προκόπη Παυλόπουλου στον ραδιοφωνικό σταθμό Real Fm και την εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου.
Την κίνηση αυτή εξέφρασε ως πράξη υπονόμευσης εναντίον του ο ίδιος ο Μεϊμαράκης και λίγες ώρες αργότερα, στην αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής, οι δύο άνδρες ενεπλάκησαν σε φραστικό επεισόδιο, το οποίο δεν άργησαν να πληροφορηθούν τα κοινοβουλευτικά πηγαδάκια.
Αν και αρχικά οι πρώτες πληροφορίες που αναπαρήχθησαν από blogs και ιστοσελίδες,  έκαναν λόγο για απίστευτη χυδαιολογία μεταξύ των πολιτικών, ο κ. Παυλόπουλος διέψευσε ότι ειπώθηκαν βαριές εκφράσεις, ενώ ο ίδιος ο κ. Μεϊμαράκης ερωτώμενος για το "φραστικό επεισόδιο" είπε χαρακτηριστικά, "Ο Προκόπης είναι φίλος μου", ενώ συμπλήρωσε "δεν έχω ιδέα για τι μου μιλάτε".
Ο κ. Προκόπης Παυλόπουλος λίγο αργότερα, αποκάλυψε τον πραγματικό διάλογο:
Μεϊμαράκης: Γιατί ρε Προκόπη πήγες το πρωί και έγλειφες τον Χατζηνικολάου;
Παυλόπουλος: Πού το κατάλαβες αυτό ρε Βαγγέλη;
Μεϊμαράκης: Μου το είπαν. Εσύ δεν έλεγες για το εκρηκτικό του χαρακτήρα μου;
Παυλόπουλος: Αυτό κατάλαβες;
Μεϊμαράκης: Να ξέρεις ότι όποιος γλείφει τον Χατζηνικολάου είναι απέναντί μου.
Παυλόπουλος: Εγώ δεν γλείφω τον Χατζηνικολάου, άρα δεν με αφορά.
Ωστόσο, οι πρώτες διαρροές γύρω από το περιστατικό ήθελαν τον  κ. Μεϊμαράκη ενοχλημέν από τη στάση του κ. Παυλόπουλου να του λέει εμφανώς εκνευρισμένα:
"Σε άκουσα το πρωί που βγήκες στον Χατζηνικολάου να του γλύψεις τον π….. Έλα να γλείψεις τον δικό μου, είναι καλύτερος"...


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου