Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

ΕΝΑΣ ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ

Πολιτευτής της ΝΔ στην Πάτρα: «Στα @@ μου αν αυτοκτόνησαν»!

Πολιτευτής της ΝΔ στην Πάτρα: «Στα @@ μου αν αυτοκτόνησαν»!

Αυτό ήταν το προφίλ του Γ. Δριμάλα στο Facebook πριν αλλάξει τις φωτογραφίες
 
Οργισμένα σχόλια πυροδότησε η αποκάλυψη του Marios A  στο Facebook μηνύματος που του έστειλε ο πολιτευτής της ΝΔ στην Πάτρα Γιάννης Δριμάλας.
Γράφει ο Μάριος: «o Κύριος Giannis Drimalas πολιτευτής της ΟΝΝΕΔ & της ΝΔ ο οποίος μου έστειλε αίτημα φιλίας, με αφορμή ανάρτηση στον τοίχο του όπου έγραψε αυτολεξί τα λόγια του Αντώνη Σαμαρά στην πολιτική διαφήμιση της ΝΔ όπου και καταλήγει «ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ» και του απάντησα «Πάλι σήμερα είχαμε 3 αυτοκτονίες Γιάννη. Έχει δίκιο ο Σαμαράς. Θα τα καταφέρουμε. Να μην μείνει κανενας ζωντανος» μου έστειλε το ακόλουθο μύνημα στα εισερχόμενά μου:
«kalhspera!!!epidi den me 3ereis kai den se 3erw … gia na min paragnwristoume 8a protimousa na min 3anasxoliaseis ston teixo mou …. sta @@ mou an pe8anan – autoktonisan – skwto8ikan …. opws kai esena sta @@ sou an skwto8ikan 1000 stin tinisia ton perasmeno mhna!!!
mporeis na kaneis oti goustareis stis ekloges apla min me enoxleis….. euxaristw gia ton xrono sou!»»
Ο Γιάννης Δριμάλας που είναι γνωστός στην Πάτρα έσπευσε αμέσως να αλλάξει τις φωτογραφίες του προφίλ του, όπου εμφανίζεται μαζί με τον Αντώνη Σαμαρά αλλά δυστυχώς για αυτόν οι εικόνες μένουν με ένα απλό print screen.
Update: Προφανώς έπεσαν «σφαλιάρες» και μόλις άλλαξε και το όνομα του σε Giannis Dgiannis


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου